معرفی بهترین فروشگاه های لباس عروس در سراسر کشور

در این وبلاگ بهترین مزون های لباس عروس در سراسر کشور به شما معرفی می شود.

معرفی بهترین فروشگاه های لباس عروس در سراسر کشور

در این وبلاگ بهترین مزون های لباس عروس در سراسر کشور به شما معرفی می شود.

  • ۰
  • ۰

آموزش ماساژ اصفهان

یکی از رایج ترین سوالات مراجعین این می باشد که چگونه خدمات ماساژ اصفهان می تواند به از بین رفتن درد، خستگی یا رفع اسپاسم در بدن کمک کند؟

بدیهی است که با ماساژ گرفتن خصوصا در موضع درد خونرسانی به آن قسمت زیاد می شود و با زیاد شدن خون دو اتفاق خوشایند در بدن رقم می‌خورد.

اول اینکه معمولا در محل درد، تجمع اسید لاکتیک و مواد سمی زیاد می باشد که با افزایش خونرسانی مواد سمی به خون منتقل می شود و سپس با حرکات افلوراژ و تخلیه لنف به سمت لنف ها هدایت می شوند. در لنف که در واقع کارخانه پاکسازی بدن نامیده می‌شود خون تصفیه می شود.

و اما مورد دوم اینکه با خونرسانی به محل درد در صورتی که بافت بدن احتیاج به ترمیم و بازسازی و تغذیه داشته باشد به راحتی توسط خون کشیده شده با ماساژ در موضع تغذیه میشود و مواد مورد نیاز جهت ترمیم تامین می شود. همچنین اکسیژن لازم به توسط خون به موضع می رسد و عضله بازسازی سریع تری انجام می دهد.

ناگفته نماند در صورتی که فردی دچار گرفتگی عضلات یا اسپاسم باشد احتیاج به جلسات نزدیک به هم دارد تا فرآیند بازسازی و دفع سموم انجام شود و با یک جلسه تنها درد تسکین پیدا می کند و ممکن است کامل از بین نرود.

آموزش ماساژ اصفهان

بنابراین ماسور متخصص می تواند تعداد جلسات و فاصله زمانی بین جلسات را برای هر فرد تشخیص دهد و به او پیشنهاد کند.

نقش ماساژ در درمان بیماری ها

ماساژ درمانی یا ماساژ پزشکی به عنوان مکمل در درمان بیماری ها کاربرد دارد . این روش، امروزه به عنوان یکی از شاخه ‌های طب مکمل برای درمان برخی بیماری‌ها، طرفداران زیادی دارد.

بطور‌ کلی روش درمان با ماساژ دادن به ایجاد گردش خون مناسب و تقویت سرعت گردش خون در بدن ، ایجاد گرما در بافت ‌های بدن، ایجاد زمینه ‌های مناسب برای دفع مواد زائداز طریق غدد لنفاوی ، رفع خستگی و تقویت روحیه بیمار مفید است.

ماساژ نوعی ورزش است ، با کمی تفاوت

در ماساژ عضلات تقویت می شوند ، خونرسانی می شوند و همین باعث تغذیه بهتر و عضله سازی است . تا این قسمت کار ماساژ مانند ورزش است اما در ورزش هماهنگی عصب و عضله هم اتفاق می افتد و تقویت میشود .

ماساژ درمانی و آسیب دیدگی در ورزش

اگر ورزش و ماساژ مناسب ورزش را با هم ترکیب کنیم ، آسیب دیدگی در ورزش به حداقل میرسد و البته اگر در ورزش آسیب دیدگی ایجاد شود هم ماساژ به همراه تمرینات سبک مناسب میتواند سریع ترین مسیر ممکن برای بازگشت حرفه ای به میدان باشد .

اما چگونه این اتفاق می افتد ؟

هر عضله ماساژ مناسب خودش را دارد ، در این حالت بیشترین میزان خونرسانی در عضلات اتفاق می افتد . این خونرسانی کمک میکند در جاهایی از عضله که در حالت عادی خونرسانی ضعیفی اتفاق می افتد ، خونرسانی بهتری انجام شود .

در نتیجه اکسیژن رسانی هم به سلول های آسیب دیده بهتر میشود . اکسیژن رسانی باعث ترمیم سلول ها و بازگشت سریع تر مواد زائد از اندام میشود که نتیجه ی آن ترمیم سریعتر سلول از آسیب دیدگی است .

ماساژ راهی برای شادابی و سلامتی پوست

ماساژ باعث تحریک غدد چربی و کلاژن ساز پوست میشود و همین باعث ترمیم و شادابی و کلاژن سازی سریع پوشت میشود .

کلاژن یکی از مواد اصلی تشکیل ‌دهنده ‌ی استخوان، ماهیچه ‌ها، غضروف‌ ها، تاندون‌ ها و پوست است و همچنین مانند چسبی است که بخش‌ ها و بافت ‌های مختلف بدن را یک ‌پارچه در کنار هم قرار می‌دهد.

ماساژ درمانی و ترمیم پوست

جالب است که بدانید که سوختگی های شدید با ماساژ و البته به کمک روغن های مخصوص میتواند سرعت درمان سوختگی پوست را بهبود بخشد .

یکی از کار های اضطراب آور و دردناک پس از سوختگی برای بیمار ، پانسمان روزانه روی زخم ها و محل سوختگی است .

در تحقیقی که در یک بیمارستان سوانح سوختگی در شهر یزد بر روی سی و پنج بیمار سوخته انجام شد ، کلیه بیماران به طور تصادفی ساده به دو گروه مورد و شاهد تقسیم شدند.

بدین منظور بیماران در دو گروه سیزده نفره و بیست و دو نفره قرار گرفتند که هر کدام یک روز در میان به مدت چهار روز مورد آزمایش بودند . برای بیماران گروه اول ماساژ سوئدی به مدت بیست دقیقه قبل از پانسمان روزانه انجام می شد .

بعد از آن از آنها به وسیله پرسش نامه نظر سنجی در مورد میزان اضطراب و درد حین پانسمان انجام میشد .

این پژوهش نشان داد که ماساژ قبل از پانسمان باعث کاهش درد و اضطراب بعد از پانسمان شده است.

آموزش ماساژ اصفهان

اثر ماساژ درمانی در سوختگی :

ماساژ برای جلوگیری از تشکیل بافت اضافه در جای زخم: انجام ماساژ می‌تواند مانع تشکیل بافت فیبروزی در جای زخم سوختگی شود و باعث کاهش ضخامت بافت فیبروزی، چسبیدگی بافت ‌ها و اتصال بافت ‌ها به هم میشود .

ماساژ برای کاهش درد: ماساژ باعث افزایش جریان خون موضعی می‌شود و بدین ترتیب به دفع مواد زائد از محل سوختگی در فاز التهابی پس از سوختگی کمک می کند.

ماساژ برای کاهش تورم و اِدِم: برای کاهش تورم و برای سریعتر شدن روند بهبودی بافت‌های در حال ترمیم ماساژ مفید است و به کمک تکنیک‌های مخصوص ماساژ باعث افزایش کارایی غدد لنفاوی میشود و تورم کاهش پیدا میکند .

ماساژ راهی تنش زدایی سیستم عصبی

ماساژ ستون فقرات ، مغز و طناب نخاعی را در بر می گیرد .

سیستم عصبی، پیرامون اعصاب حسی و محرک ها را در بر می گیرد که اطلاعات را مستقیماً و به اصل سیستم عصبی مرکزی انتقال می دهند.

ماساژ سیستم عصبی مرکزی را از طریق عصاب پیرامونی پوست تحریک می کند.

و باعث آرام شدن سیستم عصبی و تخلیه ی نویز های عصبی میشود . سیستم عصبی مانند یک مدار الکتریکی که با سیگنال های الکتریکی کار میکند است و به مانند مدار الکتریکی میتواند در حین کار دچار نویز و سیگنال های اضافه که باعث تداخل میشود باشد .

با نقش ماساژ در درمان بیماری ها آشنا شدید. با ماساژ سیگنال های اضافه از بدن تخلیه میشود و سیستم عصبی به حالت تعادل برمیگردد و آرامش ذهنی و بدنی ایجاد میشود .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی